ProAMANAH merupakan satu kerangka pelan bertindak yang akan memandu Parti Amanah Negara (AMANAH) bergerak secara strategik untuk kekal relevan termasuk bagi mendepani PRU16 – Persisen

FOTO BERITA: Majlis Pelancaran Projek Transformasi Amanah (ProAMANAH) disempurnakan oleh Presiden AMANAH Datuk Seri Mohamad Sabu di Dewan Raja Muda Musa, Kompleks Belia dan Kebudayaan Negeri Selangor, Seksyen 7, Shah Alam Selangor. 29hb Jun 2024 (Sabtu)

Parti AMANAH bersedia untuk melakukan transformasi bagi menghadapi fasa seterusnya dalam perjalanan politik Malaysia. Harapan dan iltizam AMANAH adalah menjadi sebuah parti yang lebih kukuh, mampan dan dapat diterima oleh rakyat di negara ini sebagai pilihan utama.

Semua ahli perlu meningkatkan ilmu pengetahuan, kemahiran, memperkukuhkan saf kepimpinan dan memperkuatkan jentera untuk berhadapan dengan pilihan raya yang akan datang. Insya Allah AMANAH mampu menjadi parti yang menjadi pilihan rakyat Malaysia.

AMANAH perlu mencipta lonjakan baharu yang boleh menarik minat anak muda dan seluruh rakyat Malaysia untuk bersama-sama dengan parti ini. AMANAH sedar tentang permainan persepsi yang dimainkan ketika ini, namun dengan kebijaksanaan semua pimpinan dan ahli parti, saya yakin dan percaya dengan kerja keras dari semua, penerangan demi penerangan yang diberikan, rakyat akhirnya akan faham dan mula memberi kepercayaan kepada kita.