PKR mantapkan jentera penerangan untuk PRN Selangor

Ketua Penerangan PKR, Fahmi Fadzil berkata beliau yakin dengan komitmen dan kerjasama teguh yang ditunjukkan oleh seluruh jentera parti untuk terus berjuang dalam pilihan raya.

“Ini adalah satu peluang yang baik untuk kami (pimpinan) menyampaikan pesanan kepada semua jentera di peringkat akar umbi.

“Malah, beberapa kemahiran atau cara penyampaian dapat dimantapkan dalam persediaan untuk menghadapi PRN,” katanya pada sidang media di Konvensyen Pemantapan Penerangan PKR Selangor di TH Hotel, Kelana Jaya, Selangor hari ini.

Fahmi Fadzil

Dalam pada itu, Fahmi turut mengingatkan kepada anggota parti untuk turut serta membantu melancarkan perjalanan pemerintahan Kerajaan Perpaduan yang diterajui oleh Perdana Menteri yang juga Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

“Sekarang tugas kita adalah untuk pastikan terus membantu Perdana Menteri, maka kena faham setiap daripada kita mempunyai satu peranan yang sangat besar.

“Jangan burukkan nama parti dan PM dengan terlibat, bergelumang atau terjerumus ke dalam lembah yang hina dengan kelakuan yang tidak baik dan perangai yang buruk,” ujarnya.

Menurutnya yang juga Menteri Komunikasi Digital, perjuangan asas parti harus diberi keutamaan oleh anggota parti supaya rakyat terbanyak akan dapat menerima manfaat secara keseluruhannya seperti di Selangor.

“Sebenarnya kita mampu menunjukkan bukan hanya pentadbiran di negeri Selangor bertunjangkan keadilan tetapi manfaatnya dapat dirasai, dinikmati oleh segenap lapisan masyarakat,” tambahnya lagi.

BACA JUGA Rumah Selangorku: Syukur rakyat dapat miliki kediaman ketika usia muda